sobota, 19 października 2013

Hej, hej !

Witajcie. Nie będę się zbytnio rozwodzić i przejdę od razu do rzeczy. Postanowiłam pisać opowiadanie/fanfiction o Justinie Bieberze. Akcja jest nieco przesunięta w czasie, o około trzy lata do przodu. Justin jest wielką osobistością w świecie rozrywki, ale jak każdy młody dorosły korzysta z życia… pełnymi garściami. Nie będę zdradzać fabuły, napiszę tylko, że zainspirowałam się trylogią ‘Crossfire’ oraz odrobinę ’50 twarzami Greya’. W opowiadaniu pojawią się sceny erotyczne, można powiedzieć, że to fanfiction jest oparte głównie na seksie. Historia składać się będzie z około 10 może 15 rozdziałów +prolog i epilog. Możliwe (ale nie pewne), że powstanie część druga, wszystko zależy od was i od mojej weny oraz czasu. Rozdziały będą pojawiać się regularnie co 10 może 14 dni. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja ‘radosna twórczość’ i że nie będę musiała zamknąć bloga po pierwszych dwóch rozdziałach. Prolog  i pierwszy rozdział dodaję już dziś. Kolejny za tydzień. Byłoby mi bardzo miło gdybyście zostawili po sobie ślad – swoją opinię/odczucia, czy co tam jeszcze chcecie. 
Kiss & Hugs
Bootylicious 

2 komentarze: