piątek, 9 stycznia 2015

Zawieszenie

Głupio mi Was tak trzymać w niepewności, więc nie będę czarować i wymyślać jakiś historii, napiszę po prostu, że przez pewien czas rozdziału nie będzie. Miałam problem z laptopem podczas świąt dlatego rozdział się nie pojawił, a teraz zaczęła się szkoła, a co za tym idzie nauka, bo zbliża się koniec semestru. Obiecuję, że rozdział pojawi się w ferie, bo jest już zaczęty :) Dodam tylko, że mam już mniej więcej zaplanowaną akcję na kolejne rozdziały, więc pójdzie mi szybciej.
Nie obrażajcie się na mnie i proszę bądźcie powściągliwi z ocenianiem mnie - bardzo chciałam napisać rozdział, ale czasem same chęci nie wystarczają :)
Życzę udanego weekendu! Bądźcie wyrozumiali :)




Pojarajmy się razem *.* Jestem z niego strasznie dumna :D

8 komentarzy:

  1. :'( :( :c :-/ :-( :-c :< :{ :[ :[ ;((( beznadziejnie, ale nie mogę być na ciebie zła kiedy wstawiasz takie gify!!!
    Kocham Cię i życzę weny, czasu i czego tam jeszcze trzeba do napisania rozdziału xD <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Roozplywam sie ;* kurde on jest boski ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak bez ciebie wytrzymam :( No, ale jak trzeba, to trzeba!
    Powodzenia kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam cały czas niecierpliwa <3 Pisz spokojnie. Wytrzymamy jeszcze jakiś czas. Również życzę miłego weekendu!

    Bardzo proszę wszystkich czytelników COLLISION (collision-fanfiction.blogspot.com) o głosowanie na Blog Miesiaca, to tylko moment dla Was! http://spisfanfiction.blogspot.com (należy zjechać na sam dół strony).
    PS czy mogłabyś polecić to pod nowym rozdziałem? Odwdzięczę się jak tylko będziesz chciała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda ;( naprawde lubie tego bloga i mam nadzieje ze niedlugo dodasz kolejny ❤#muchlove

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać kiedy dodasz nowy, uwielbiam ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, zostałaś nominowana do LBA, więcej informacje w moim poście.
    http://strongaddiction.blogspot.com/2015/02/liebster-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ! <3 kocham to ff :**

    OdpowiedzUsuń